«Квансон» ККК-нің бүкіл тәрбие жүйесі өзін-өзі басқару идеясына негізделген. Оқушылардың әлеуметтік-көшбасшылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау бойынша колледж тәжірибесі осы қызмет үшін әлеует бар екенін көрсетті, өйткені бүгінгі таңда бәсекеге қабілетті кәсіпқой — бұл, біріншіден, әлеуметтік табысты адам.
Осы жылдар ішінде «Жастар» студенттік ұйымы еңбек нарығының тұрлаусыздығының өсу қарқыны жағдайында студенттер өмірін ұйымдастырудың пәрменді жүйесі болып табылатынын дәлелдеді.
Студенттік ұйым оқушылар мен түлектерді әр түрлі жағдайларда әрекет етуге, балама табуға, шешім қабылдауға, идеялар тудыруға, өмірлік және кәсіби мәселелерді шешуге үйретеді және үйретеді.
Біздің ұйым ондаған жарқын, талантты балаларды тәрбиеледі, біз оларды мақтан тұтамыз. Көбісі бізге келеді және бүгінде олар басқа студенттер үшін үлгі болып табылады.
Студенттік ұйымның құрылымы әзірленіп, енгізіліп, жыл сайын түзетіліп отырады.
Топтағы студенттік өзін-өзі басқарудың бірінші деңгейі.
Жалпы басшылықты актив қатарынан сайланған топ әкімі жүзеге асырады.
Сабақтан тыс және оқу-тәрбие қызметінің жетекші түрлері:
білім
Еңбек және абаттандыру
мәдениет және руханият
денсаулық және спорт
ақпарат
құқық
Әр Қызмет түріне студенттердің қабілеттері мен қалауына сәйкес топтағы өзін-өзі басқару органдары сайланады.
Кеңестер жұмыс органдары болып табылады, топ жиналысы жоғары орган болып табылады.
Екінші деңгей — жалпы колледждік студенттік өзін-өзі басқару.
Колледждің студенттік өзін-өзі басқаруына жалпы басшылықты президент жүзеге асырады.
Оқу-тәрбие қызметінің жетекші түрлері: жалпы колледждік оқушылардың өзін-өзі басқаруы ұйымдастыру-басқару жұмысын орындайды, тәрбиешілер, шеберлер, педагогтар Министрлер жұмысының куратор-кеңесшілері болып табылады, олар нұсқаулық-әдістемелік көмек көрсетеді.
«Жастар» студенттік ұйымы Президенттің, бағыттар бойынша кеңестердің, министрлердің, әкімдердің функционалдық міндеттерін әзірлеп, енгізеді. Әр көшбасшының қызметі сауатты ғылыми негізге ие, яғни.әрекеттер, құралдар тізімі, қорытынды нысаны. Студенттік ұйым қызметінің бағдарламасы ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ қызметінің кешенді бағдарламасына сәйкес құрылған.
«Жастар» студенттік ұйымы қызметінің негізгі қағидаты-әрекеттік қағидат.
Ұйымның әр өзін-өзі басқару кеңесі өзінің ұстанымын дәстүрлі, интерактивті ұжымдық және шығармашылық істермен нығайтты, оларды дайындау мен ұйымдастыруда шығармашылық пен ізденіс атмосферасы құрылды.
Шығармашылық жобаларды қорғау, мамандықты таныстыру, президентті ұлықтау рәсімі, әдеби-музыкалық қонақ бөлмелер, дөңгелек үстелдер, «Менің тобым күн сәулесінде» топтар ұжымдарының презентациясын қарау, жаман әдеттерден театрландырылған соттар, өзін-өзі басқару күні, Ашық есік күні, үздік оқушылар слеті, зияткерлік-танымдық шоулар, байқаулар және т.б. сияқты нысандар бекітілді.
Студенттік ұйымның көшбасшылары педагогикалық кеңестің, алдын алу кеңесінің мүшелері болып табылады, ата-аналар жиналыстарының жұмысына қатысады, жастар конференцияларына, слеттерге, конкурстарға, КВН-ға, қалалық және облыстық ауқымдағы кеңестерге қатысудың белсенді бастамашылары болып табылады.
Рейтингтік жүйе болып табылады өнімді тәсілдерін көрсету тобының оқушылары.
Топ қызметінің рейтингтік бағасы топтың даму экранында тіркеледі.
Кеңестердің қызметіне енгізілген рейтингтер әр бағытта ең жақсы болуға үлкен ынталандыру береді.
Оқушылардың хабардар болуына үлкен рөл беріледі.
Студенттік ұйым қызметінің нәтижесі қалалық, облыстық, республикалық, мәдени-шығармашылық, әскери-спорттық, кәсіби іс-шараларда жүлделі орындар болып табылады.
Біздің оқушылар экологиялық, патриоттық, саяси акцияларда, құқықтық пікірталастарда, брейн-рингтерде белсенді позицияға ие.
Ең бастысы оқушылар колледждің тіршілік әрекетінің нормаларын саналы түрде орындайды, еңбек ұжымдарында жақсы бейімделеді, осылайша оқушылардың белсенділігі артады, табысты болуға ұмтылыс пайда болады.
Бүгінде біз көптеген мемлекеттік, жастар, үкіметтік емес ұйымдармен тығыз жұмыс істейміз.
Мәтінді кім берді атауы
Өскемен қаласы әкімдігінің «Жастар ресурстық орталығы» КММ алғыс хаты
Өскемен қаласында белсенді ынтымақтастық, жастарды патриоттық тәрбиелеу және мемлекеттік жастар саясатын дамытуға қолдау көрсеткені үшін алғыс. Сіздің кәсіби жетістіктеріңіз, жетістіктеріңіз және еңбегіңіз
қазіргі жастар үшін лайықты үлгі. Сіздерге зор денсаулық, бақыт, шығармашылық табыс тілеймін!
«Феникс «Дамыту және бейімдеу орталығы» ҚБ» Феникс «Дамыту және бейімдеу орталығы «қоғамдық бірлестігі алғыс хаты колледж оқушылары арасында Адам саудасын, тұрмыстық зорлық-зомбылықты және құқық бұзушылықты болдырмау бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізуде жемісті ынтымақтастық пен жоғары кәсібилік үшін Сізге шынайы алғыс білдіреді.
Оралхан Бөкейдің Өскемен қаласы әкімдігінің «Оралхан Бөкей атындағы орталықтандырылған кітапхана жүйесі» атты кітапханашылығына алғыс хаты сіздерге кітапхана өміріне белсенді қатысқаны және жемісті ынтымақтастығы үшін үлкен алғыс білдіреді. Біз достықтың жалғасуына сенеміз. Сізге және «Квансон» колледжінің ұжымына сарқылмас шығармашылық энергияның кәсіби қызметінде сәттілік тілейміз.
Алғыс» Жасөспірімдер үйі «ШҚО ББ» Жасөспірімдер үйі «КММ ұжымы мен тәрбиеленушілері сізге және сіздің барлық ұжымыңызға көпжылдық ынтымақтастық, жоғары кәсібилік,»Жасөспірімдер үйі» тәрбиеленушілеріне қамқорлық пен көңіл бөлгені үшін алғыс білдіреді.Әрі қарайғы ынтымақтастыққа үміттенеміз және сізге шығармашылық табыс пен жұмыста жетістіктер тілейміз.
Алғысхат Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы
Шығыс Қазақстан облысының жоғары оқу орындары мен колледждерінің студенттері
өткен «Біргеміз» -«Мы вместе» облыстық волонтерлер слетіне қатысқаны үшін.
Грамота ШҚО ІІД ЖҚБ бастығы полиция подполковнигі «Турград-2017» шығармашылық байқауында «Туризм есірткіге қарсы»ұранымен 2 орын үшін
Студенттік өзін-өзі басқару тәжірибесі көрсеткендей, кеңес мүшесі болып табылатын студент тек тасымалдаушы ғана емес, сонымен қатар студенттердің мүдделерін білдіруші, мүмкін оның әлеуметтік позициясы жеткілікті түрде қалыптасқан болса және олардың қорғаушысы болса.
Өзін-өзі басқару жүйесін құру ,осы жүйеге әр студентті тартуға деген ұмтылыс оқу орнының негізгі тәрбиелік идеясы болып табылады.
Негізгі шебер педагогикалық көшбасшылық, көшбасшылық бастамаларды қолдау, жұмысты осы бағытта өзгерту мүмкіндігі. Оқушылардың өзін-өзі басқаруын педагогикалық басқару бойынша ұжымның жүйелі жұмысы келесі істерді ұйымдастыру болды:
— Семинарларда, семинарларда педагогикалық ұжым мүшелерімен жоспарлы оқу, Өзін-өзі басқару мәселелерін педагогикалық кеңеске шығару, директор жанындағы кеңестер. Қыркүйек айында ПЦК «оқушылардың әлеуметтік-көшбасшылық қабілеттерін дамыту, топтардың студенттік активтерімен өзара байланысын анықтау бойынша ПЦК міндеттері»бірыңғай күн тәртібімен жоспарлы отырыстар өткізді. Студенттік өзін-өзі басқарумен колледж студенттерінің 25% — дан астамы қамтылған.
Студенттердің өзін-өзі басқаруын енгізу және дамыту мәселесі бойынша оқытушылардың, шеберлердің, тәрбиешілердің есептерін тыңдау, студенттік активтермен өзара әрекеттесу арқылы сәтті нәтижелерге қол жеткізген педагогикалық қызметкерлердің тәжірибесін жинақтау тәжірибеге енді.
Өзін –өзі басқаруды дамытудың негізгі міндеттерінің бірі-жеке тұлғаның әлеуметтік-көшбасшылық қасиеттерін дамыту, адамның қазіргі уақытта белгілі бір қоғамға, әлеуметтік қауымдастыққа, топқа тән нормаларды, көзқарастарды, мінез-құлық үлгілерін игеруі және оның әлеуметтік байланыстары мен әлеуметтік тәжірибесін, әлеуметтік құзыреттерін жаңғыртуы.
Топтағы өзін-өзі басқару кеңесінің қызметіне педагогикалық басшылықты топ кураторы жүзеге асырады
«Жастар» студенттік ұйымының қызметіне педагогикалық басшылықты директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары жүзеге асырады